غاز مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کارگران کشور



مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کارگران کشور (گرامیداشت هفته دولت) با شرکت 170 دوچرخه سوار و در قالب 20 تیم از صبح امروز(94/05/17) در شهرستان تبریز آغاز شد .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری، مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کارگران کشور(گرامیداشت هفته دولت) با شرکت 170 دوچرخه سوار و در قالب 20 تیم از صبح امروز(94/05/17) در شهرستان تبریز آغاز شد.

در این دوره از مسابقات دوچرخه سواران در سه رده سنی زیر 35 سال، 35 تا 45 سال و 45 سال به بالا، در مواد دور حذفی، انفرادی و استقامت به مدت سه روز با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

طبق برنامه قرار است امروز دوچرخه سواران در مواد دور حذفی و 4000 متر انفرادی با یکدیگر رقابت کنند.

دوره مربیگری درجه 2



دوره مربیگری دوچرخه سواری درجه 2 هفته آخر مرداد ماه در تهران برگزار خواهد شد .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری؛دوره مربیگری دوچرخه سواری درجه 2 از تاریخ 25 لغایت 30 مرداد ماه به میزبانی هیئت دوچرخه سواری استان تهران در کمپ تیم های ملی پیست دوچرخه سواری آزادی برگزار خواهد شد .

علاقمندان میتوانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 77529867 هیئت دوچرخه سواری استان تهران تماس حاصل نمایند .

بزرگترین همایش دوچرخه سواری جنوب کشور در یاسوج با اهدا دوچرخه/ مسئولان رکاب زدند .



همایش بزرگ دوچرخه‌سواری با هدف گرامیداشت شهدای کهگیلویه و بویراحمد با حضور ۴۰۰ رکاب‌زن یاسوجی انجام شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری؛در راستای پاسداشت یاد و خاطره شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد مسابقه بزرگ دوچرخه‌سواری با حضور تعداد ۴۰۰ دوچرخه‌سوار برگزار شد.

جمشید ارجمند مسئول روابط عمومی دوچرخه‌سواری استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این همایش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هیئت دوچرخه‌سواری استان در دوره مدیریت جدید، سعی در برگزاری برنامه‌های همگانی دوچرخه‌سواری برای فراگیر کردن این رشته در سطح استان دارد.

این مسئول با بیان اینکه دوچرخه‌سواری یکی از رشته‌های اجتماعی و مورد کاربرد وسیع در جامعه است، افزود: متأسفانه به دلیل کارهایی که از گذشته انجام نشده بود این رشته در استان و در بین مردم و جوانان مهجور مانده بود.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: با اعتبارات ۱۴۰ میلیارد ریالی، ۲۹ پروژه ورزشی در شهرستان‌های بویراحمد و دنا اجرا می‌شود.
غلام‌محمد زارعی صبح امروز در حاشیه همایش همگانی دوچرخه‌سواری در پایتخت طبیعت ایران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باید فرهنگ ورزش همگانی را در استان کهگیلویه و بویراحمد با همراهی و همکاری رسانه‌ها و دستگاه‌های فرهنگی جا بیندازیم.

مسئول روابط عمومی هیئت دوچرخه‌سواری استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در این همایش تعداد ۴۰۰ دوچرخه‌سوار به همراه خانواده‌های خود حضور داشتند که از نکات جالب توجه حضور نماینده بویراحمد و دنا در همایش و رکاب‌زنی بود.

ارجمند بیان کرد: در پایان این همایش تعداد ۱۴ دوچرخه به قید قرعه از سوی هیئت به شرکت‌کنندگان اهدا شده و تعداد ۵۰ هدیه دیگر نیز به حضار اهدا شد.

وی با قدردانی از حضور همه مردم به خصوص نماینده بویراحمد و دنا گفت: غلام‌محمد زارعی دوچرخه خود را پس از برگزاری مسابقه وارد قرعه‌کشی کرد که به یکی از شرکت‌کنندگان اهدا شد.
ارجمند از برگزاری چندین همایش دیگر دوچرخه‌سواری همگانی در سطح استان خبر داد و گفت: به زودی نظیر چنین برنامه‌ای را در شهرستان دنا برگزار خواهیم کرد.

دیدار ریاست فدراسیون با اعضاء تیم ملی کوهستان



عصر امروز جناب آقای قمری ریاست فدراسیون با اعضاء تیم ملی کوهستان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیای مالزی دیدار و گفتگو کردند .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری؛عصر امروز جناب آقای قمری ریاست فدراسیون برای بدرقه تیم ملی کوهستان در محل کمپ تیم های ملی مجموعه آزادی حضور یافتند و با اعضاء تیم ملی کوهستان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیای مالزی دیدار و گفتگو کردند .

در این دیدار ریاست فدراسیون برای اعزای تیم ابراز امیدواری کردند که تمامی رکابزنان کشورمان موفقیت وافتخار را برای کشور عزیزمان ابران کسب نمایند .

در این جلسه صمیمی مربیان و رکابزنان تیم ملی کشورمان مشکلات و دغدغه های خودرا با ریاست فدراسیون در میان گذاشته و جناب آقای قمری قول حل این مشکلات را دادند .

تیم ملی کوهستان کشورمان روز یکشنبه18/05/94 از تهران عازم مالزی خواهد شد تا در مسابقات قهرمانی آسیای 2015 جهت کسب سهمیه المپیک 2016 ریو با دیگر رقبای خود به رقابت بپردازد .
این تیم متشکل از 2 بانوی رکابزن، 5 دوچرخه سوار رشته کراس کانتری و 3 دانهیل سوار به این مسابقات اعزام خواهد شد .

اسامی اعزای تیم اعزامی بدین شرح است

بانوان :

فرانک پرتو آذر بزرگسالان
شیوا توکلی جوانان

آقایان- کراس کانتری :

فراز شکری بزرگسالان
فرزاد خدایاری بزرگسالان
نیما پاشایی بزرگسالان
سجاد طاهری بزرگسالان
علی ظهراب زاده جوانان

آقابان- دانهیل:

حسین زنجانیان بزرگسالان
حسین رفیعی بزرگسالان
محمد اردلان جوانان

کادر فنی :

هری هنریکس مربی تیم کراس کانتری
مهدی میرزاحسینی مربی تیم دانهیل
حسن صدوقی سرپرست و مکانیسن
مصطفی چایچی مدیر تیم های ملی
سرکار خانم ایروانی سرپرست تیم بانوان

المپیک نظامیان 2015 اردوی آمادگی تیم دوچرخه سواری نیروهای مسلح



تیم دوچرخه سواری نیروهای مسلح به منظور آمادگی و شرکت در المپیک نظامیان 2015 کره جنوبی اردو خواهد زد .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری؛ تیم دوچرخه سواری نیروهای مسلح به منظور آمادگی و شرکت در المپیک نظامیان 2015 کره جنوبی از تاریخ 26/05/94 الغایت 30/05/94 در کمپ تیم های ملی مجموعه ورزشی آزادی با دعوت از 12 دوچرخه سوار اردو خواهد زد .

این رقابت ها در شهر مینگ یونگ کره جنوبی از تاریخ 14 لغایت 16 مهرماه برگزار خواهد شد .

افراد دعوت شده به این اردو به شرح ذیل است :

1- آروین معظمی گودرزی
2- حسین ناطقی
3- محمد رجبلو
4- محمد اسماعیل چایچی
5- بهنام خسرو شاهی
6- مهدی رجبی
7- بهنام آرین
8- مجید ابویی
9- مهدی عبادالهی
10- محمد گنج خانلو
11- حمید بیک خورمیزی
12- مسعود شیخی

همچنین افراد دعوت شده به این اردو میبایست در تاریخ 26/05 خود را به آقای محسن سلگی مربی تیم معرفی نمایند .

نشست خبری ریاست فدراسیون دوچرخه سواری



نشست خبری ریاست فدراسیون دوچرخه سواری با حضور اصحاب رسانه در محل فدراسیون دوچرخه سواری برگزار گردید که جناب آقای قمری پاسخگوی خبرنگاران بودند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری : ریاست فدراسیون بیان کرد با توجه به امتیاز قابل توجهی که ایران در بخش جاده دارد و با 1337 امتیاز در رتبه نخست آسیا قرار گرفته است، از همین الان می‌توانیم اعلام کنیم که سه سهمیه المپیک کامل در بخش جاده را کسب کرده‌ایم، اما باید صبر کنیم تا به صورت رسمی اعلام شود. ما برای المپیک پیش‌بینی کسب شش سهمیه را داریم. همان طور که گفتم سه سهمیه در بخش جاده حتمی است. در رشته کوهستان نیز تیم ‌ملی به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شده است که با توجه به دست آوردن اولین سهمیه المپیک آسیا توسط ژاپن، ر‌قا‌بت بین قزاقستان، چین، هنگ کنگ و ایران برای به دست آوردن بقیه سهمیه قاره آسیا در رشته کوهستان است. اگر ما بتوانیم در مسابقات قهرمانی آسیا دو کشور را بگیریم یک سهمیه در بخش کوهستان به دست خواهیم آورد.

وی در ادامه بیان کرد: کشور ما در ماهی که پشت سر گذاشتیم در بین کشورهای آسیایی رتبه اول را به خود اختصاص داده است و در بخش جاده 3 سهمیه را کسب کرده ایم، در ابتدای سال 2015 با قهرمانی در آسیا باشگاه های ما امتیازات خوبی به دست آوردند از جمله دانشور در سه مسابقه ای که حضور یافت توانست امتیازات مناسبی کسب کند که با کمترین نفرات در مسابقات آسیایی شرکت کردیم.

قمری در ادامه اظهار داشت:در فدراسیون جهانی 3 آیتم مورد توجه قرار می گیرد، پس نتایج امتیازات مورد ارزیابی قرار گرفته و در رنک انفرادی نیز دوچرخه سواران هر قاره مورد ارزیابی قرار می گیرد.

ادامه نوشته


دست اندرکاران تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان با حضور در کمیته ملی المپیک نشست تخصصی خود برای حضور موفق در بازی های المپیک 2016 ریودوژانیرو را برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری : در ابتدای این نشست کیومرث هاشمی، رئیس کمیته ملی المپیک با تشریح نحوه کسب سهمیه دوچرخه‌سواری در ماده‌های جاده، پیست و کوهستان ابراز امیداری کرد که تعداد سهمیه دوچرخه‌سواری بیش از المپیک‌های قبلی باشد و این رشته بتواند نتایج مناسبی را در المپیک 2016 ریو دوژانیرو به دست آورد.

وی عنوان کرد: نگاه ما به رشته دوچرخه‌سواری که این روزها در یکی از بهترین شرایط خود در سطح قاره کهن قرار دارد، کاملاً حمایتی است و شکی نداریم که در این رشته پتانسیل بسیار بالا و استعدادهای درخشانی داریم که با کشف و حمایت همه‌جانبه می‌توانند در سطح آسیا و جهان افتخار آفرین باشند.

هاشمی به اشاره به سهمیه کسب شده توسط حسین عسگری اظهار داشت: خوشبختانه دوچرخه‌سواری دومین سهمیه کاروان ایران را به‌دست آورد تا ما این اتفاق را به فال نیک گرفته و برای حمایت بیش از پیش اعلام آمادگی داشته باشیم. هر چند مدال‌آوری در این رشته بسیار سخت و مشکل است اما اعتقاد داریم با پیاده‌سازی کامل برنامه‌های آماده‌سازی این فدراسیون و حمایت همه‌جانبه می‌توان حتی به مدال‌آوری نیز نیم‌نگاهی داشت.

نتیجه مرحله دوم مسابقه جایزه بزرگ دوچرخه سواری مازندران


دومین مرحله مسابقه جایزه بزرگ دوچرخه سواری به مناسبت سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد در استان مازندران برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری : مرحله دوم مسابقه جایزه بزرگ دوچرخه سواری مازندران با جایزه نقدی به مبلغ 80.000.000 ریال که صبح روز جمعه 9/5/94 به مسافت 150 کیلومتر با حضور 170 دوچرخه سوار که از ساری آغاز و به شهرستان فریدونکنار که خط پایان بوده برگزار که در پایان، نفرات برتر به شرح ذیل زودتر از بقیه از خط پایان عبور نموده اند. لازم به ذکر است در پایان، با حضور مسئولین شهری به 17 نفر جوایز نقدی اهداء گردید.همچنین، از سوی شرکت "جیانت" به برندگان برتر نیز جوایزی اهداء شد. مرحله سوم مسابقه جایزه بزرگ ، مهر ماه با اعلام تاریخ قبلی برگزار خواهد شد.

نفرات برتر:
1- مهدی سهرابی
2- بهنام ملکی
3- کریم خرمی
4- محسن رحمانی
5- مهدی علمایی
6- میلاد قالیچی
7- مهدی رجبی
8- محمد رجبلو
9- علی رضا حقی
10- مهدی آرمون
11- سجاد جعفرنصب
12- مهرداد احمدی
13- کمال راضی
14- مجید ربیعی
15- اسماعیل باقری
16- عرفان فرهانی
17- امیر زرگری

مرحله سوم لیگ کوهستان رقابت سنگین بانوان در جنگل النگدره

سومین و مرحله لیگ دوچرخه سواری کوهستان بانوان امروز صبح در جنگل النگدره شهرستان گرگان برگزار گردید و نفرات برتر بر روی سکو رفتند .



به گزارش روایط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری؛سومین و مرحله لیگ دوچرخه سواری کوهستان بانوان در رشته کراس کانتری امروز صبح با شرکت 8 تیم در جنگل النگدره شهرستان گرگان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار گردید و بانوان رکابزن در مسیری بسیار فنی و تکنیکی به رقابت پرداختند که در رده سنی بزرگسالان فرانک پرتو آذر با شایستگی از تیم فستوس کی تی ام اول شد و دو هم تیمی دیگر او، آذر دخت محمدی و شادی مرادی به ترتیب دوم و سوم شدند در رده سنی جوانان شیوا توکلی از تیم فستوس کی تی ام برسکوی اول ایستاد محبوبه اوحدی از هیئت قم دوم شد و مریم ترکی از تیم هیئت اصفهان مقام سوم را از آن خود کرد .

در این رقابت ها تیم های فستوس ترینیکس ، فستوس کی تی ام ، جاینت ایران ، کندوان چالوس ، هیئت قم ، هیئت اصفهان و هیئت گلستان حضور داشتند .

لازم بذکر است مرحله سوم لیگ دوچرخه سواری کوهستان آقایان نیز امروز با پذیرش تیم های شرکت کننده آغاز خواهد شد و فردا رکابزنان در رشته کراس کانتری به رقابت خواهند پرداخت .

همچنین نتایج کلی این مسابقات از لینک زیر قابل دریافت است .




دريافت فايل

سومین مرحله لیگ کوهستان پایان رقابت سنگین بهترین های ایران


امروز صبح مسابقات لیگ کوهستان کشور در رشته کراس کانتری بخش آقایان برگزار گردید و نفرات برتر هر دو رده سنی جوانان و بزرگسالان به روی سکو رفتند .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری؛ امروز صبح مسابقات لیگ کوهستان کشور در رشته کراس کانتری بخش آقایان به میزبانی شهرستان گرگان برگزار گردید و بهترین دوچرخه سواران ایران در رشته کراس کانتری رقابت سخت و نفس گیری را به پایان رساندند و نفرات برتر هر دو رده سنی جوانان و بزرگسالان به روی سکو رفتند .

این مسابقات در جنگل های النگدره شهرستان گرگان در مسیری که توسط کمیته کوهستان فدراسیون آماده سازی شده بود برگزار گردید و در رده سنی جوانان علی ظهراب زاده و امیر حسین جمشیدیان هر دو از تیم فولاذ مبارکه سپاهان اول و دوم شدند و محمد حسین اسکندری از تیم ارکید شیراز در جایگاه سوم ایستاد .
در رده سنی بزرگسالان فراز شکری از تیم جاینت ایران اول شد نیما پاشایی از تیم فستوس ترینیکس نایب قهرمان و محسن رمضانی از تیم فستوس کی تی ام نیز به سکوی سوم پسنده کرد .

همچنین نتایج مرحله سوم و مجموع سه مرحله برگزار شده تاکنون از لینک زیر قابل دریافت است .




دريافت فايل

دومین مرحله لیگ کوهستان - دانهیل دانهیل سواران توانایی خود را به نمایش گذاشتند


ساعاتی پیش دومین مرحله لیگ دوچرخه سواری کوهستان - دانهیل با مشخص شدن نفرات برتر این رشته به پایان رسید .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری؛ ساعاتی پیش دومین مرحله لیگ دوچرخه سواری کوهستان - دانهیل که در جنگل ناهار خوران شهر گرگان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار گردید با مشخص شدن نفرات برتر این رشته به پایان رسید .

در این مسابقه که با شرکت 42 ورزشکار در قالب 13 تیم بزرگسالان و 5 تیم جوانان برگزار گردید در رده سنی جوانان محمد اردلان از تیم قروه کردستان به مقام قهرمانی رسید سعید باقری از تیم تک رکورد زنجان نایب قهرمان شد و محمد جاوید بخت از تیم گلستان بر سکوی سوم ایستاد .
در رده سنی بزرگسالان حسین زنجانیان از تیم جاینت ایران بر روی سکوی قهرمانی ایستاد حسین رفیعی نیز از تیم جاینت ایران دوم شد و محمد تقی محمد نیا از تیم شهر میزبان گلستان به مقام سومی رسید .

رده سنی جوانان :

1- محمد اردلان از تیم قروه کردستان با زمان 3:30:12
2- سعید باقری از تیم تک رکورد زنجان با زمان 3:31:08
3- محمد جاوید بخت از تیم گلستان با زمان 3:45:50

رده سنی بزرگسالان:

1- حسین زنجانیان از تیم جاینت ایران با زمان3:02:35
2- حسین رفیعی از تیم جاینت ایران با زمان 3:08:68
3- محمد تقی محمد نیا از تیم گلستان با زمان 3:09:49

همچنین نتایج این مرحله از لینک زیر قابل دریافت است .




دريافت فايل

خبر فوری مسابقات قهرمانی کشور رشته تریال رده سنی جوانان – بزرگسالان لغو گردید


مسابقات قهرمانی کشور رشته تریال رده سنی جوانان – بزرگسالان در پارک آب و آتش تهران لغو گردید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری : مسابقات قهرمانی کشور رشته تریال رده سنی جوانان – بزرگسالان ازتاریخ 94/5/14 لغایت 94/5/16 در پارک آب و آتش تهران لغو گردید.

با توجه به درخواست برخی از هیاتهای استانی مبنی بر تغییر تاریخ برگزاری مسابقات مذکور بدلیل مصادف بودن با کنکورهای کاردانی ، کارشناسی ، بجهت بالا بودن سطح کیفی مسابقات حضور کلیه استانها فلذا تاریخ اعلام شده کان لم یکن و تاریخ جدید متعاقبا اعلام میگردد.

مسابقات لیگ دسته یک پیست


مسابقات لیگ دسته یک پیست دیروز در مجموعه ورزشی آزادی با حضور 69 دوچرخه سوار در قالب 13 تیم آغاز گردید .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری : مسابقات لیگ دسته یک دیروز در پیست مجموعه ورزشی آزادی با حضور 69 دوچرخه سوار در قالب 13 تیم در 4 رشته برگزار گردید که نتایج آن به شرح ذیل می باشد .

رشته دور امتیازی :
1-میثم رضایی از پدافند هوایی ارتش
2-علی کریمی از هیات دوچرخه سواری شیروان
3-مصطفی کاظم پور از هیات دوچرخه سواری تهران

رشته تیم اسپرینت :
1-فرماندهی آماد و پشتیبانی ارتش
2-پیشگامان کویر یزد
3-پدافند هوایی ارتش

رشته 200 متر :
1-امیر حسین شفیعی از پیشگامان
2-سروش عزیزی از پدافند هوایی ارتش
3-دانیال صمیمی از فرماندهی آماد

رشته اومنیوم : تاکنون 4 ماده از رشته اومنیوم برگزار گردیده که نفرات برتر این رشته تا به این لحظه به شرح ذیل می باشد :
1- نعیم دادستجدی از پدافند هوایی
2-مصطفی زرین فرد از فرماندهی آماد
3-بهزاد قربانلو از هیات دوچرخه سواری زنجان

مسابقات لیگ دسته یک پیست امروز در رشته های دیگر در پیست مجموعه ورزشی آزادی برگزار میگردد.

فوری تغییر مسیر مسابقات سومین مرحله لیگ باشگاههای کوهستان –رشته دانهیل


با توجه به مشکلات بوجود آمده در مسیر مسابقات سومین مرحله لیگ باشگاههای کوهستان –رشته دانهیل در شهرستان گرگان مسیر مسابقات تغییر پیدا نمود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری : با توجه به مشکلات بوجود آمده در مسیر مسابقات سومین مرحله لیگ باشگاههای کوهستان –رشته دانهیل در شهرستان گرگان تغییر حاصل گردیده که برنامه مسابقات مذکور بشرح زیر میباشد .

1.مسابقه کراس کانتری بانوان روز چهارشنبه مورخ 94/5/7
2.مسابقه کراس کانتری آقایان روز پنجشنبه مورخ 94/5/8
3.مسابقه دانهیل آقایان روز جمعه مورخ 94/5/9

دومین مرحله مسابقه جایزه بزرگ دوچرخه سواری استان مازندران


دومین مرحله مسابقه جایزه بزرگ دوچرخه سواری به مناسبت سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد در استان مازندران برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری : دومین مرحله مسابقه جایزه بزرگ دوچرخه سواری به مناسبت سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد صبح روز جمعه 94/5/9 با حضور کلیه دوچرخه سواران از سراسر کشور به مسافت 150 کیلومتر برگزار میگردد.

اسامی شهرها و مسیر عبور کاروان ورزشی به شرح ذیل می باشد :

1- ساری - داخل شهر - میدان امام حسین (ع) ساختمان شهرداری ناحیه 2 ، استارت : خیابان شیخ طبرسی - میدان ابن شهر آشوب - خیابان رازی - بلوار امیر مازندرانی - میدان امام خمینی (ره)- اتوبان قائمشهر

2- قائمشهر- کمربندی
3- بابل - پل شهید کشوری - میدان هلال احمر - به سمت جاده آمل
4- آمل - میدان هزار سنگر - میدان صدف - خیابان شهید منفرد نیاکی - میدان شهید فهمیده - خیابان جانبازان - خیابان طالب آملی - به سمت محمود آباد
5- محمود آباد- سه راهی شهر - خیابان معلم - به سمت سرخرود
6- سرخرود- داخل شهر
7- فریدونکنار - خیابان نامجو- میدان ماهی - خیابان شهداء- به سمت بابلسر
8- بابلسر - میدان معلم - برگشت به سمت فریدونکنار
9- فریدونکنار - خیابان شهداء- میدان ماهی - خیابان نامجو - مقابل اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدونکنار

تور فرانسه 2015 پیشتازی کریس فروم در رقابت های تور دو فرانس



در فاصله یک مرحله تا پایان مسابقات دوچرخه سواری تور دو فرانس، کریس فروم، رکابزن بریتانیایی تیم اسکای همچنان صاحب پیراهن طلایی است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری :

در فاصله یک مرحله تا پایان مسابقات دوچرخه سواری تور دو فرانس، کریس فروم، رکابزن بریتانیایی تیم اسکای همچنان صاحب پیراهن طلایی است. قهرمان ۲ سال پیش این مسابقات، در بیستمین مرحله، بارها از سوی نایرو کینتانا، رکابزن کلمبیایی تیم مووی استار به چالش کشیده شد.

کینتانا، نفر دوم جدول رده بندی که چیزی برای از دست دادن نداشت با تمام توان در گردنه های آلپ رکاب زد و در نهایت فاصله اش با فروم را به ۱ دقیقه و ۱۲ ثانیه رساند.

اما در این مرحله، تیبو پینو، رکابزن فرانسوی تیم «اف دی جی» به پیروزی رسید. این برای دومین بار است که او در مسابقات امسال طعم شیرین پیروزی را می چشد.

اگر امروز اتفاق خاصی روی ندهد، فروم ۳۰ ساله، دومین عنوان قهرمانی خود در تور دو فرانس را در خیابان شانزه لیزه پاریس جشن خواهد گرفت.

نایرو کینتانا، تنها رقیب رکابزن بریتانیایی هم به وقوع معجزه چشم دوخته است.

مرحله پایانی این مسابقات به مسافت ۱۰۹.۵ کیلومتر بین سیور و پاریس برگزار خواهد شد.

دعوت از ریاست و دبیر فدراسیون برای شرکت در کنگره جهانی UCI



ریاست کنفدراسیون آسیا از رئیس و دبیر فدراسیون دوچرخه سواری برای شرکت در کنگره جهانی UCI و اجلاس مدیریتی آسیا دعوت به عمل آورد .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری؛ ریاست کنفدراسیون آسیا از جناب آقای قمری و جناب آقای خالقی رئیس و دبیر فدراسیون دوچرخه سواری برای شرکت در کنگره جهانی UCI و اجلاس مدیریتی آسیا که در تاریخ دوم و سوم شهریور ماه(24و25 آگوست 2015)در شهر ریچموند ایالت ویرجینیای ایالات متحده آمریکا دعوت به عمل آورد .

تور بین المللی کینگ های لیک حسین علیزاده بهترین دوچرخه سوار آسیایی تور


حسین علیزاده توانست در تور بین المللی کینگ های لیک چین عنوان بهترین دوچرخه سوار آسیایی تور را از آن خود کند .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری؛ تور تور بین المللی کینگ های لیک چین در 13 مرحله برگزار شد که حسین علیزاده دوچرخه سوار ایرانی تیم آر تی اس توانست عنوان بهترین دوچرخه سوار آسیایی را از آن خود کند.

همچنین در مجموع انفرادی تور حسین علیزاده توانست در جایگاه دوم بایستد و 70 امتیاز به مجموع امتیازات کشورمان در رنکینگ فدراسیون جهانی اضافه نماید .

دومین مرحله مسابقه جایزه بزرگ دوچرخه سواری استان مازندران


دومین مرحله مسابقه جایزه بزرگ دوچرخه سواری به مناسبت سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد در استان مازندران برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری : دومین مرحله مسابقه جایزه بزرگ دوچرخه سواری به مناسبت سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد صبح روز جمعه 94/5/9 با حضور کلیه دوچرخه سواران از سراسر کشور به مسافت 150 کیلومتر برگزار میگردد.

اسامی شهرها و مسیر عبور کاروان ورزشی به شرح ذیل می باشد :

1- ساری - داخل شهر - میدان امام حسین (ع) ساختمان شهرداری ناحیه 2 ، استارت : خیابان شیخ طبرسی - میدان ابن شهر آشوب - خیابان رازی - بلوار امیر مازندرانی - میدان امام خمینی (ره)- اتوبان قائمشهر

2- قائمشهر- کمربندی
3- بابل - پل شهید کشوری - میدان هلال احمر - به سمت جاده آمل
4- آمل - میدان هزار سنگر - میدان صدف - خیابان شهید منفرد نیاکی - میدان شهید فهمیده - خیابان جانبازان - خیابان طالب آملی - به سمت محمود آباد
5- محمود آباد- سه راهی شهر - خیابان معلم - به سمت سرخرود
6- سرخرود- داخل شهر
7- فریدونکنار - خیابان نامجو- میدان ماهی - خیابان شهداء- به سمت بابلسر
8- بابلسر - میدان معلم - برگشت به سمت فریدونکنار
9- فریدونکنار - خیابان شهداء- میدان ماهی - خیابان نامجو - مقابل اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدونکنار

تور فرانسه 2015 اولین پیروزی نیبالی در تور صد و دوم



وینچنزو نیبالی از تیم آستانه فاتح نوزدهمین مرحله تور دو فرانس شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری؛نیبالی ایتالیایی، مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات، روز جمعه با ثبت زمان ۴ ساعت و ۲۲ دقیقه و ۵۳ ثانیه، زودتر از رقبا از خط پایان گذشت و نخستین پیروزی امسال خود در مسابقات دوچرخه سواری دور فرانسه را کسب کرد.

هرچند نیبالی برغم فتح این مرحله، دیگر شانسی برای تکرار قهرمانی پارسال خود ندارد.

دوچرخه سواران در مرحله نوزدهم، مسیر ۱۳۸ کیلومتری میان سن ژان دو موریِن و لا توسوئیر – له سیبِل را رکاب زدند.

در این مرحله، نایرو کینتانا با استارت زدن در فاصله ۵ کیلومتری خط پایان، موفق شد ۳۲ ثانیه از رقیب خود، کریستوفر فروم پیشی بگیرد.

کینتانای کلمبیایی سرانجام دوم شد و فروم بریتانیایی سوم.

فروم از تیم اسکای که در جریان مسابقه با مشکل فنی هم مواجه شد، کماکان در جدول کلی رقابت صدرنشین است و توانسته پیراهن زرد پیشتازی را بر تن نگه دارد.

در جدول کلی پس از فروم، نایرو کینتانا و آلخاندرو بالبرده اسپانیایی، هر دو از تیم موویستار، دوم و سوم هستند.

مرحله بیستم تور دو فرانس، مسیر ۱۱۰ و نیم کیلومتری میان مودان والفرِژو و آلپ دوئِز است.